Dark Angels Fansite

~ Menü ~

 

~Bejelentkezés~

Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 

~ Chat ~


 

~ Darren Shan ~

 

~ Linkek ~

 

~ Antis Dolgok ~

 

~ Érdekes dolgok ~

 

† Idézet †



"Ismét halott vagyok.Didergek, s lassan megfagyok. Szólnék, hogy rám tekintsetek, Mikor a földön fekszem segítsetek."



„Hát ott várlak téged,
Ahol eddig vártalak,
A felhőkön ülve,
A fűben elterülve,
Az úton sétálva,
A mélységbe zuhanva,
Nappal álomban
És
Éjszaka ébren.
Hát így várlak én Téged,
Az örökkévalóság
Szerelmében.”

 

~ Szavazás ~

Hogy tetszik az oldal új dizije?

Sztem tök jó! ;)
Jó.:)
Nem tetszik. :P
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 

~ Bannereim ~





 

Klánok

        Klánok                     


A vámpírok társadalmát ma 13 klán alkotja, melyek legtöbbjét az Antediluvianok, a Harmadik Generáció tagjai alapították. Az egy klánba tartozó vámpírokat általában hasonló célok vezérlik. Minden klánra egyéni természetfeletti képességek jellemzők, melyekkel csak e klánnak a  tagjai rendelkeznek. A klánok lehetnek függetlenek, vagy egy szekta (Sabbat vagy Kamarilla) tagjai.

Kaitiff: Azokat a vámpírokat nevezik Kaitiffnek, akik a Káintól legtávolabbi 14. 15. Generációk tagjai, s vérük már annyira felhígult, hogy nem örökölték nemzőjük klánjának tulajdonságait. Ők nem tagjai egyetlen klánnak sem.

Antitribu: Azokat a vámpírokat nevezik antitribunak, akik hátat fordítottak klánjuknak és szektájának, s az ellenséges szektához csatlakoztak.


Kamarilla:

Brujah

A vértestvérek harcosai. Ők birtokolják a legnagyobb testi erőt. Mindenféle jellem megtalálható a klánban a náciktól a környezetvédőkig. A kívülállók a Brujahkat anarchista csőcseléknek látják, akiket csak a vámpír szervezetek és az emberi hatóságok megvetése tart össze. Bár ez nem teljesen igaz, de nincs messze a valóságtól. A klán tagjai punkok, terroristák, bűnözők. Létezik egy vicc, mely szerint a Brujahk csak azért tagjai a Kamarillának, mert senki nem vette a fáradtságot, hogy kitöltse a kilépéshez szükséges papírokat. Ők a legvadabb vámpírok, a legkisebb sérelem hatására is őrjöngeni kezdenek. Megtagadják az Öregek és a hercegek parancsait. Nincs még egy klán, amelynek annyi tagja lenne Anarch, mint a Brujah klán. Ők fizetett harcosok, akik a szemtől szembeni küzdelemben a legveszélyesebbek.

A klán három fő részre osztható:
Iconoclast: [iconoclast, angol = destruktív, illúzióromboló] A valódi Anarchok. Mindenkit megtámadnak, tekintet nélkül hovatartozására. Engedelmeskednek a Maszkabálnak, de csak önfenntartás céljából.
Idealisták: Többnyire öreg Brujahk. A múltban keresnek útmutatást és bölcsességet, hiszik, hogy a Brujahknak egyesülniük kell, hogy létrehozzanak egy új Karthágót, melyben régen a halandók és a Brujahk együtt éltek.
Individualisták: Az Iconoclastok és az Idealisták egyesülése. Együtt dolgoznak a klán javáért, azonban nem köteleznek másokat a parancsaik teljesítésére, mint az Idealisták.

Gúnynevük: Csőcselék.
Szektájuk: Vitatható, hogy a Kamarilla tagjai-e. Mikor az Anarchok és az Antitribuk egyesülnek valószínűleg fölülmúlják létszámban a Kamarillabeli társaikat.




Malkavita

Első pillantásra nem tűnnek valódi klánnak. Minden fajból, hivatásból és társadalmi rétegből találhatunk tagokat közöttük. A Malkaviták azonban egy tekintetben megegyeznek: mindegyikük őrült. Átváltozásukat követően rövid időn belül megőrülnek (hacsak nem voltak már előtte is őrültek). Ez az őrültség sok formát ölthet, kezdve a megalomániától az üldözési mánián át a kettős személyiségig. A zavaros elme mögött azonban éleslátás bújik meg. Viselkedjenek bármennyire is elmebetegként az éleslátásuk néha ijesztő. Nehéz megmagyarázni, hogy mi teszi őket veszélyesebbé a többieknél. Az őrület gyakran eloszlatja félelmüket a fájdalomtól, sérülésektől és a Végső Haláltól. Sokukból teljesen kiveszett bármiféle érzelem.

Gúnynevük: Holdkórosok, bolondok.
Szektájuk: Habár a Kamarilla tagjai, ki tudhatja, hogy kinek az oldalán állnak valójában. Valószínűleg azon az oldalon, amelyiken mindenki más: a sajátjukon.


Nosferatu

Visszataszítóbbak még a Tzimisce teremtményeknél is, rejtőzködniük kell a halandók elől. A föld alatt laknak, rejtve a Vértestvérek és a Csorda szemei elől. Fertőzött vérük már az Ölelésük után pár nappal teljesen eltorzítja őket. Ez ugyanolyan fájdalmas a léleknek, mint a testnek, és csak kevesen élik túl az átalakulást teljesen ép elmével. Közös átkuk szorosabban köti őket össze, mint bármelyik másik klánt, soraikat nem fertőzik meg belső ellentétek, úgy, mint a többi klánét. Legértékesebb képességük a rejtőzködés. Nincs még egy klán, amely úgy tudna lopakodni és leselkedni, mint a Nosferatuk. Ahol jelen vannak nincs olyan utca, olyan ember, akit ne figyelnének és ne tartanának számon. Nincs titok, mely rejtve marad kutató szemeik elől. Más vámpírok ócsárolják a Nosferatukat, és csak akkor érintkeznek velük, ha muszáj. Ennek eredményeként a Nosferatuk a túlélés mestereivé váltak.

Gúnynevük: Csatornapatkányok.
Szektájuk: Hivatalosan a Kamarilla tagjai, de páran megtalálhatók a Sabbat és az Anarchok soraiban.
Kedvelt lényeik: Patkányok, aligátorok.



Toreador

Általános az a nézet, mely szerint a Toreadorok dekadensek és szánalmasak. Festészek, szobrászok, zenészek, költők és egyéb művészek alkotják a klán sorait. Egyéniségüktől és kedvüktől függően lehetnek elegánsak vagy rikítók, briliánsak vagy nevetségesek, előrelátók vagy kicsapongók. Tegyenek bármit is, azt szenvedéllyel teszik. A Ventruekkal együtt elvegyülnek a felső tízezer között. Amíg a Ventruek kötelességeiket teljesítik ezzel, addig a Toreadorok azért teszik, hogy csodálják, imádják őket. Fényűző életet élnek és mindent  kiélveznek.

Gúnynevük: Degeneráltak, pozőrök.
Szektájuk: Többségük a Kamarilla tagja, de egy kevesen megtalálhatók a Sabbat soraiban. A Sabbattagok elképzelése kicsit más a szépségről: a fájdalom és a szenvedés az ő művészetük.



 

Tremere

A legfiatalabbak az ismert klánok közül, csak a kora középkor óta léteznek. A Tremere régen halandó varázslók titkos szövetsége volt, mely az öröklétre éhezett. A vámpírlét ajándékát alkímiával, varázslattal és egy Tzimisce Öreg vérével szerezték meg. Ezzel a tettel egy halhatatlan ellenséget teremtettek maguknak, a Tzimiscéket. A Tremerék ráébredtek, hogy régi varázserejük elveszett. Tanulással és odaadással elsajátították a varázslás egy új módját, melyhez vérük nyújtott erőt. Gonosz tetteik miatt árulóknak és hitszegőknek tekintik őket. A fegyelem és az erős hierarchia jelentős erővé teszi a Tremeréket. Bizonyították, hogy veszélyes ellenfelek és erős szövetségesek. Ismereteik a varázslás terén sokkal szélesebb körűek mint a Tzimiscéké. Mivel kedvelik a szimbólumok használatát, klánjuk szerkezetét így osztják ketté: a Nagy Piramis és a Nagy Háló. A Nagy Piramis a belső felépítést jelképezi, minden szintje hét körből áll, melyeket mind el kell sajátítani, a magasabb szintre lépéshez. A Nagy Háló pedig befolyásuk jelképe, melyet az egész világra kiterjesztettek.

Gúnynevük: Boszorkánymesterek.
Szektájuk: A Kamarilla egyik fő támasza e klán, mivel tagjai nagy szerepet játszottak az Kamarilla szervezetének megalapításában, az Inkvizíció elkerülésében és a Maszkabál fenntartásában. Kevesen a Sabbat soraiban is megtalálhatók.


Ventrue

A vámpírtársadalom és a Kamarilla vezetői. Régen a nemesek, kereskedőfejedelmek közül kerültek ki. Manapság gazdag családokból, könyörtelen karrieristákból és politikusokból áll a klán. Bárhonnan is származzanak a Kamarilla irányítására és hatalmának megszilárdítására törekszenek. Az ő vállukon nyugszik a Maszkabál fenntartása, nélkülük nem lenne Maszkabál, és a Maszkabál nélkül nem léteznének vámpírok. Csak a Ventrue klán képes elviselni ezt a terhet. A hercegek nagy része is tőlük származik. Egy átok miatt csak bizonyos emberekből képesek inni (pl.: csak vakokból, fogyatékosokból, zenészekből, gyerekekből, stb.).

Gúnynevük: Kékvérűek
Szektájuk: A kamarilla legfőbb támpillérei. Kevesen megtalálhatók a Sabbatban, de ők nem osztják klántársaik nézeteit, vagy legalábbis nem ugyanabban a mértékben.





Sabbat:



Brujah Antitribu

Nehéz különbséget találni az antitribuk és a fő klán között. A Brujah antitribuk rendkívül hűségesek a Szektájukhoz, ellentétben Kamarillabeli társaikkal. Szerepük jelentős a Sabbat hadseregben.  Szinte minden Sabbat hadműveletben részt vesznek. A harcban ugyanolyan hatékonyak, mint amilyen brutálisak. Míg a Kamarillabeli Brujahk megpróbálnak ellenállni az őrjöngésnek ameddig csak lehet, addig a Sabbatbeliek sokkal kevésbé visszafogottak e téren.

Gúnynevük: Vadállatok.



Gangrel Antitribu

A Gangrelek mindig is ragadozók voltak, imádják a vadászatot. A főklánjukkal ellentétben ők semmilyen szabályt nem tisztelnek és sokkal vadabbak, mint Kamarillabeli társaik, sokkal többször lesz úrrá rajtuk az őrjöngés.

Gúnynevük: Vadászok.
Vérvonalak: Két vérvonal létezik a Sabbatban: a Vidéki Gangrelek és a Városi Gangrelek. A Vidéki Gangrelek jobban hasonlítanak a főklán tagjaira, a városon kívül élnek, Városi Gangrelek pedig sokkal otthonosabban érzik magukat a városokban. Mindkét vérvonal csak a Sabbatban található meg.






A Koponyák Hírnökei
[ Harbingers of Skulls ]

Keveset lehet tudni erről az ősi, erős és módfelett titokzatos klánról, melynek tagjai visszatértek a halálból, hogy bosszút álljanak egy ismeretlen ellenségen. A halálból való visszatérés következményeként úgy is néznek ki, mint egy halott: testük pusztán egy csontváz szinte hús nélkül, vékony bőrük a csontjaikra feszül,  arcuk halálos vigyorra torzult. Réges régen varázslók vadásztak a klánjukra, hogy megkaparintsák vérüket és ez által a halhatatlanságot. A klán tagjai egytől egyig igen öregek és rendkívül nagy a hatalmuk. Bár csak néhány éve tagjai a Sabbatnak, hatalmuk egyre növekszik.  Számuk valószínűleg száz alatt van. A Szektán kívüliek közül csak kevesen tudnak létezésükről, még a fiatal Sabbattagok sem hallottak róluk.

Gúnynevük: Lazarénusok (A bibliai Lázár után).

 

Lasombra

A Lasombrák a sötétség mesterei és a rejtőzködő árnyékvilág urai. Vagy legalábbis szeretnék ezt hinni magukról. Megölték klánjuk Öregjeit. A középkorban a Lasombra a nemesek és papok klánja volt, akik jobbnak tartották magukat a velük egyenrangúaknál. A klánt rendkívüli vezéregyéniségek irányították, akik hatalomra vágytak. Gyermekeiket a nagyravágyók közül válogatták. A mai modern estéken a változás szele már őket is megérintette, de sok dolog ugyanaz maradt. Még romlottabbak, bűnösebbek, mint a középkorban, de még mindig előkelők és kifinomultak. Most is összeesküvők, akik nyakig merülnek saját vámpíri természetükben. Ritka, hogy egy másik klán tagját egyenlő félként kezeljék. Különleges képességük, hogy sötétséget hozzanak létre. Ez saját belső sötétségük, lelkük anyaga. A Lasombrák kiváló manipulátorok, a háttérből irányítanak, nem riadnak meg az összeesküvésektől és cselszövésektől sem céljaik elérésének érdekében. A Lasombrák a középkorban úgy váltak ismertté, mint "a klán a trón mögött". A Lasombráknak nincs tükörképük, nem látszanak a fényképeken vagy a filmeken, s ez rendkívül kényelmetlenül érinti őket. A napfény is sokkal nagyobb sérüléseket okoz nekik.

Gúnynevük: Elöljárók, őrzők.
Szektájuk: A Sabbat urai, az egész klán Káin Kardja mögött áll, néhány kivétellel, akiket gyorsan összezúznak.
Kedvelt lényeik: Árnyéklények.

 

Malkavita Antitribu

A Kamarillabeli Malkaviták eredményesen használják őrületüket az irányításban vagy egy ötlet megvilágításában. Az antitribuk azonban hajlamosak arra, hogy őrületüket betegségként terjesszék. A Sabbat már többször megfontolta kiirtásuk gondolatát, mivel közismerten sokszor kezdenek őrjöngésbe, s ilyenkor nem törődnek azzal, hogy ki a barát és ki az ellenség. Azonban időről időre mindig bebizonyítják hasznosságukat, mint vallatók akik végtelen lelki gyötrelmeket képesek létrehozni, vagy mint rettenthetetlen vezetők a harcban, akik mindent elkövetnek a győzelemért.

Gúnynevük: Mániákusok.

 


Nosferatu Antitribu

Nincsenek jelentős különbségek a főklán és az antitribuk között. Mind a kettő tagjai ocsmányak és mindketten a legjobb információforrások. Kétséges, hogy valóban tagjai-e a Sabbatnak vagy hogy a Nosferatuk tagjai-e egyáltalán bármelyik szektának. Csak azért tartják őket a szektában, hogy felügyelet alatt legyenek, és ősi ellenségük a Nictuku ellen dolgozzanak. Bár ez csak szóbeszéd, nincs semmi bizonyíték a két klán kapcsolatára. Az antitribuk állítólag baráti kapcsolatban vannak a főklánbeli társaikkal.

Gúnynevük: Férgek.




Salubri Antitribu

A régi időkben egy váratlan esemény miatt a Salubriknak a Kamarilla folyamatos üldöztetését kellett kiállniuk. Mára gyűlöletük akkorára nőtt, hogy sokuk a Sabbathoz csatlakozott. A Sabbat pedig nem utasítja el a készséges harcosokat, tudva, hogy a Salubrik mindent megtesznek a Kamarilla elleni harcban. Ennek a gyűlöletnek a forrása állítólag egy hatalmas vámpír elpusztítása volt a régi időkben, akinek a nevét rég elfelejtették. A Salubrik azt állítják, hogy már sikerült valamennyire bosszút állniuk azokon, akik véghezvitték hősük elpusztítását. A klán tagjainak erőszakkal és halhatatlan dühvel kell megszerezniük a táplálékul szolgáló vért, különben olyan szomjasak és éhesek maradnak, mint amilyenek a táplálkozás előtt voltak. A klán különlegessége a harmadik szem, mely zárt állapotban csak egy vékony karcolásnak tűnik.

Gúnynevük: Tombolók.

 

 

A Fény Kígyói

Szeth Követőinek vérvonala, mely valószínűleg Haitiről származik. Mikor a Sabbat ellenőrzése alá vonta Haitit, beolvasztották őket a szektába. A főklán ezt nem tűrte, és követelte, hogy a Fény Kígyói mondják fel tagságukat a Sabbatban. Azonban ők megtagadták ezt, s a Szetiták végleg összezúzták volna őket a Sabbat közbenjárása nélkül. Mára teljesen átvették a Sabbat gondolkodásmódot, s életüket alapítóistenük, Szeth elpusztításának szentelték. A Fény Kígyói sokkal nagyobb sérüléseket szenvednek a naptól, mint más vámpírok.

Gúnynevük: Kobrák.





Toreador Antitribu

A főklánhoz hasonlóan az antitribukat is nagyon érdekli a művészet. Azonban a művészet szubjektív fogalom. Az antitribuk művészetről alkotott elképzelései pedig nagyban különböznek a főklán elképzeléseitől. Míg a Kamarillabeli Toreadorok gyönyörű festményeket és emberek szobrait készítik el, addig az antitribukat jobban vonzzák a megnyúzott testek. A fájdalom, kegyetlenség és romlottság mind mind megragadó téma számukra. Kamarillabeli társaikat  cél és hatalom nélküli dekadens bolondoknak tartják, ez azonban egyáltalán nem mondható el az antitribukról.

Gúnynevük: Perverzek.

 



Tzimisce

A Tzimiscéket egyedi képességük teszi azzá, amik. Képesek megváltoztatni és eltorzítani saját magukat és másokat egyaránt. Kinézetük lehet rettenetesen groteszk vagy rendkívül szép. A korai középkorban a Tzimiscék talán a leghatalmasabbak és legbefolyásosabbak voltak minden klán közül. Kelet-Európa nagy részét, hacsak nem mindet ők uralták. Hatalmas varázserő birtokosai voltak, amit Koldunikus Boszorkányságnak neveztek. A klántagok nagy része rendkívül művelt. A varázslatot és a tudományt egyaránt meg akarják érteni. Mikor a Tremerék a halhatatlanság birtokába jutottak, a Tzimiscék nagy riválisra leltek bennük. Sőt, a Tremerék halhatatlanságukat egy Tzimisce Öreg véréből nyerték. A Tzimiscék háborút indítottak az újonnan alapított Tremere klán ellen, és sokan mások is így tettek, akik a Tremeréket veszélyes új ellenfélnek tartották, amit addig kell megsemmisíteni, ameddig gyenge. Azonban a többi klán nem csak a Tremerék ellen indított háborút, hanem kihasználták a lehetőséget, hogy lecsapjanak a Tzimiscékre. A klán Öregjei sorra feláldozták vérbilincsbe zárt gyermekeiket, akik most először fellázadtak ellenük. Ráadásul még  a Tzimiscék halandó szolgái is fellázadtak mestereik ellen, mivel már belefáradtak a szenvedésbe, amit gazdáik évszázadokon át okoztak nekik. Végül teljesen elszabadult a pokol, mikor a halandó papság megkezdte az Inkvizíciót, s a Tzimiscék gyermekeinek is sikerült elszakítaniuk a vérbilincs láncait. Eljött  az Anarch Lázadás, melyben számtalan Tzimisce Öreget legyőztek és megöltek, sokak szerint maga az igazi klán is megsemmisült a folyamatban. Mikor az Anarch Lázadás véget ért megalakult a Kamarilla, mely megfogadta, hogy ami történt nem ismétlődhet meg újra. A Tzimisce és a Lasombra klán, melyek elsőként lázadtak fel, s valószínűleg az egész felkelés kirobbantói voltak, megalapították saját szektájukat, amely háborút indított az Antediluvianok ellen, s a két klán megesküdött, hogy soha többé nem lesznek az Antediluvianok játékszerei. A mai Tzimiscék a Sabbatot tanácsadóként, tudósként és papként szolgálják. Levetkőztek minden emberi erkölcsöt, hogy megérthessék a vámpírlét természetét és mibenlétét  kísérleteik által, melyeknek halandók és halhatatlanok egyaránt alanyaivá válhatnak. A Tzimisce sereg nagy részét harci ghoulok alkotják, melyek bármilyen formában megjelenhetnek, amit csak készítőjük el tud képzelni.

Gúnynevük: Megszállottak.
Ösvényük: Az Átalakulás Ösvénye

 



Ventrue Antitribu

A főklán tagjai nemesi családok sarjai, akiknek joguk van az uralkodáshoz, az Antitribuk azonban a Sabbat hűséges lovagjai. Hideg és érzéketlen harcosok, számukra a becsület a legfontosabb. A Sabbatért harcolnak a végsőkig. Furcsa mód válogatósak táplálkozáskor. Például: csak vakokból, fogyatékosokból, zenészekből, gyerekekből, stb. táplálkoznak. Még ha éheznek vagy őrjöngnek sem fognak másból inni.

Gúnynevük: Keresztesek.


 

 

~ Lélekszám ~

Indulás: 2007-06-09
 
 

~ Idő ~

  látotagó van itt

 

~ Képek ~

 

~ Idézetek ~

 

~ Versek ~

 

~ Érdekes ~

 

~ Vámpírok ~

 

† Idézet †


" S eljő majd az idő,mikoron a
Mindenek fölötti átka tovább meg
Nem tűrhetik.
Mikoron Káin vérvonala véget ér,
Mikoron Káin vére gyenge lesz, s
Nem ismerik majd e Gyermekek az
Ölelést, mert vérük vízként fog
Folyni akkor, s elapad ereje is
Ezen időkben ti pedig tudni fogjátok
Majd, hogy Gyehenna hamarosan
Utólér benneteket! "




"Én már alszom zúgó lombok alatt, Oh ne zavard meg állmomat! Borulj síromra hallkan, csendesen, Ne félj nekem már nem fáj semmi sem"



 

~Misztikus Lények~

 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Gigágá! Márton napján is gyertek a Mesetárba! Nemcsak libát, de kacsát is kaptok! Játsszatok velünk!    *****    A Nintendo a Nintendo Music-kal megint valami kiváló dolgot hozott létre! Alaposan nagyító alá vettem, az eredmény itt.    *****    Leanderek, Parfümök, Olajok, és Szépségápolási termékek! Használd a LEVI10 kupont és kapj 10% kedvezményt!Megnyitottunk    *****    Megjelent a Nintendo saját gyártású órája, a Nintendo Sound Clock Alarmo! Ha kíváncsi vagy, mit tud, itt olvashatsz róla    *****    Megnyílt a webáruházunk! Parfümök, Szépségápolási termékek, Olajok mind egy helyen! Nyitási akciók, siess mert limitált!    *****    Az általam legjobbnak vélt sportanimék listája itt olvasható. Top 10 Sportanime az Anime Odyssey-n!    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!    *****    Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?